3 травня. Логопедичне групове заняття, 4 клас.
Тема: Розрізнення звуків [дз-дж], буквосполучень дз-дж.
1. Сьогодні будемо розрізняти звуки [дз-дж] та буквосполучення дз-дж.
Розгляньте мовні профелі.
звук [дз]
звук [дж]
дзига, дзвоник, дзеркало
3. Звуковий аналіз слів: дзвін, джерело.
4. Прочитайте пари складів і слів.
джа-дза
джо-дзо
дзу-джу
дзе-дже
ідз-ідж
дзига-джигіт
дзеркало-джемпер
дзюдо-джунглі
дзвоник-джміль
дзюркотіти-джеркотати
кукурудза-дріжджі
5. Складіть словосполучення.
чисте дзвіночки
міцний джерело
сині дзьоб
джміль дзюркотить
джерельце дзвенить
дзвоник дзижчить
6. Запишіть слова у 2 стовпчики, вставляючи пропущені буквосполучення дз-дж.
__еркало, __міль, б__ола, __юрчати, __ьоб, __ем, __вінкий, __ек, __емпер, гу__ик.
7. Запишіть речення, вставляючи слова з довідки.
У лісі ростуть ____________. А ось __________________ кришталево чисте ______________. Чути, як дятел ____________ вистукує: тук-тук.
Довідка: дзьобом, дзвіночки, джерело, дзюрчить.
8. Прочитайте слова, вставляючи дз або дж. https://www.youtube.com/watch?v=Td90V8DgoG0
Коментарі
Дописати коментар