3 травня. Логопедичне групове заняття, 4 клас.

Тема: Розрізнення звуків [дз-дж], буквосполучень дз-дж.

1. Сьогодні будемо розрізняти звуки  [дз-дж] та буквосполучення дз-дж.

Розгляньте мовні профелі.

звук [дз]


звук [дж]

 
Перегляньте відео. https://www.youtube.com/watch?v=a55M-PsYgs4 

2. Визначте перший звук у словах:

джигіт, джем, джунглі

дзига, дзвоник, дзеркало

3. Звуковий аналіз слів: дзвін, джерело.

4. Прочитайте пари складів і слів.

джа-дза

джо-дзо

дзу-джу

дзе-дже

ідз-ідж

дзига-джигіт

дзеркало-джемпер

дзюдо-джунглі

дзвоник-джміль

дзюркотіти-джеркотати

кукурудза-дріжджі

5. Складіть словосполучення.

чисте                     дзвіночки

міцний                  джерело

сині                        дзьоб


джміль                   дзюркотить

джерельце             дзвенить

дзвоник                  дзижчить

6. Запишіть слова у 2 стовпчики, вставляючи пропущені буквосполучення дз-дж.

__еркало, __міль, б__ола, __юрчати, __ьоб, __ем, __вінкий, __ек, __емпер, гу__ик.

7. Запишіть речення, вставляючи слова з довідки.

У лісі ростуть ____________. А ось __________________ кришталево чисте ______________. Чути, як дятел ____________ вистукує: тук-тук.

Довідка: дзьобом, дзвіночки, джерело, дзюрчить.

8. Прочитайте слова, вставляючи дз або дж. https://www.youtube.com/watch?v=Td90V8DgoG0

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу